Monday 13 February 2012

Assalamualaikum w.b.t...

   Tahniah kepada semua warga LP yang menyertai mandi penimbul pada 4&5 feb lepas termasuk saya dan isteri. Terima kasih juga kepada ayahanda Hj Hasyim serta keluarga kerana meluangkan masa untuk aktiviti ini dan juga memberi peluang kepada kami.

   Tidak lupa juga saya ingin mengucapkan terima kasih kepada cikgu-cikgu khatam yang sama-sama menyertai program ini dan bertungkus lumus menguruskan segala aturcara yang telah dirangcangkan untuk kami.


   Peluang ini adalah satu bonus untuk saya dan pelatih-pelatih lain yang bakal khatam pada bulan mei nanti. Di anggarkan lebih 30 orang pelatih yang bakal khatam pada tahun ini, ia satu perkembangan yang baik dan membanggakan.

   Peluang ini juga memberi kami pengalaman yang sangat berharga, saya dan isteri yang sampai di sana pada pukul 6 petang terus memulakan aktiviti dengan memasang khemah, selesai memasang khemah dan mengemas barang-barang, saya terus menukar pakaian untuk masuk ke dalam air mencari batu. Pelatih-pelatih yang tiba pada waktu lewat malam terpaksa mencari batu dalam keadaan gelap, ini satu pengalaman yang menyeronokkan apabila mereka dikehendaki masuk ke dalam air yang turun dari gunung pada pukul 1 pagi untuk mencari batu.
   
         
   Akhir sekali saya sangat seronok dan puas dengan program ini dan berharap supaya diteruskan pada masa akan datang. Wasalam   

No comments:

Post a Comment