Tuesday 3 January 2012

Assalamualaikum w.b.t...

Test power 1 2 3..test test... Salam sejahtera kpd semua warga lian padukan tak kira di mane juga anda berada. Dengan izin ayahanda yg Di Pertua Tuan Guru Dr Hj Hasyim bin Hj Salleh maka terciptalah blog saya ni (baru nak berjinak-jinak) hehehehe, terima kasih ayah. Jadi saya mohon daripada semua senior2 untuk tunjuk ajar mane yg patut terutama cikgu ayeen iaitu jurulatih saya sendiri (tunjuk ajarlah anak muridmu yg budiman ni ye cikgu) hehehe... Sebenarnya saya belum ade ape2 lg yg nak diceritakan di sini, saya cuma nak test power je, blog pon belum ade ape2 lg tp insyaAllah dengan bantuan isteri tersayang coming soon saya akan kemaskini ape yg patut. Ape yg penting adalah kalau betul jadi bulan 3 nanti saya nak buat sebaik mungkin, tu saje..sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment